Majitelé vozidel Bentley si ke konci roku mohou udělat novou radost. Tou je speciální edice modelu Continental GT s názvem Black Edition.
Černá edice ale není zas tak černá, jak by název mohl napovídat. Vůz se nabízí jako kupé a kabriolet a jedná se o specifikaci V8 S. Nenechte se ale zmást, černý odstín totiž najdete na rámečcích oken, čelní masce anebo na kolech o rozměru 21".
Brzdové třmeny se pak mohou blýsknout červeným odstínem, ovšem černý lak je zde také k dispozici. Mnohem zajímavější je možnost barvy bočních prahů a zadního difuzoru. Kromě černé si může zákazník zvolit laky Beluga, St. James‘ Red, Hallmark a Cyber Yellow.
Ani kabina nebyla s příchodem nové edice Black ochuzena o nové prvky. Mezi ně se řadí speciální sedadla GT Design. Ty jsou dílem divize Mulliner a jejich některé části nesou barvu, kterou najdeme na karoserii vozu. A co se ukrývá pod kapotou? Vzhledem k označení GT V8 S asi není těžké uhodnout, že se jedná o pořádný benzinový osmiválec.
Čyřlitrový agregát disponuje výkonem 528 koní a 680 Nm točivého momentu, přičemž ve standardu čekejme vždy osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. Není pak divu, že verze kupé dá stovku za 4,5 sekundy, maximálka končí u 309 km/h. Otevřený kabriolet je o pár setin a kilometrů za hodinu pomalejší, ovšem komu by to vadilo, že?
Pokud se ptáte na cenu, ta je zatím neznámá. Případní zájemci si tak mohou jedině zavolat přímo do Bentley a zeptat se, na kolik by nový "černý" Bentley mohl přijít.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?