Tohle snad nemyslí vážně! Kvůli čemu končí testovací trať Top Gearu?

ar6, 19. prosince 2016, 15:23 Google+

Top Gear po odchodu tria Clarkson, May a Hammond k Amaznou trápí jeden problém za druhým. Začalo to špatnou sledovaností a kritikou Chrise Evanse, pokračováním byl jeho odchod z motoristického pořadu a teď navíc BBC přijde o svou slavnou testovací trať.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Testovací trať Top Gearu bude brzy minulostí.

Testovací trať Top Gearu bude brzy minulostí. | foto: Tlsa, commons.wikimedia.org

Sdílejte článek

Již od roku 2002 je s Top Gearem neodmyslitelně spjata testovací trať, na níž tajemný jezdec, říkající si The Stig, zajíždí rychlá kola s nejnovějšími automobily. Okruh leží na letišti Dunsfold, které má ale v budoucnu projít rozsáhlou rekonstrukcí. Jejím výsledkem bude stavba až 1800 bytů, k nimž budou náležet také patřičná infrastruktura a služby. Vedle okruhu samotného skončí také hangáry, z nichž v jednom je umístěno studio Top Gearu, a Dunsfold Business Park, zaměstnávající asi 800 lidí.

Představitelé Waverley Borough Council, kam letiště Dunsfold Aerodrome spadá, o přestavbě oblasti rozhodli minulý týden v poměru 10 hlasů pro a 8 hlasů proti. Hlavními argumenty pro přestavbu bylo založení nových pracovních míst, respektive výstavba (nejen) sociálních bytů. Kdy přesně rekonstrukce začne není jisté, stejně jako fakt, kde bude BBC testovat nová auta.

Okruh je dlouhý 2,82 kilometru a má 12 zatáček. Nejrychlejší čas drží Renault R25, což je monopost formule 1 z roku 2004. Kolo s ním zajel The Stig za 59 sekund. Mezi silničními automobily je doposud nejrychlejší McLaren 675LT s časem 1 minuta a 13,7 sekundy. Brzy se tak po slavné závodní trati budou moci prohánět už jen závodníci v herní sérii Forza Motorsport.

Zdroj: Jalopnik, Auto Evolution

Vytisknout

Diskuze: Tohle snad nemyslí vážně! Kvůli čemu končí testovací trať Top Gearu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Volkswagen up! TSI

A je to jisté! Volkswagen za rok uvede novou mini raketu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud