Alfa Romeo Giulia Q je snem nejednoho automobilového nadšence, který jí pravděpodobně odpustí i některé drobné mouchy. Překážkou však může být vyšší cena, startující nad hranicí dvou milionů korun. Řešení nabízí jeden belgický prodejce ojetých aut, jak ale asi tušíte, má to jeden zásadní háček.
To, na co se díváte níže v galerii, je pravděpodobně aktuálně nejlevnější Giulia Q. Má 2.9litrový šestiválec se dvěma turbodmychadly a výkonem 375 kW (510 k), má pohon zadních kol a dokonce i manuální převodovku. Ve výbavě pak najdeme navigaci, tempomat, automatická světla a stěrače, dvouzónovou klimatizaci nebo parkovací kameru. Nejzajímavější zprávou je ale jistě nájezd jen 5788 kilometrů (vůz je v provozu od října 2016).
Ptáte se tedy, v čem je háček? Pak se podívejte blíže na přiložené fotografie. Nějaký nešikovný řidič totiž dokázal z auta udělat stylovou tříkolku. Sedanu v modrém laku totiž úplně chybí pravé zadní kolo, tvrdost nárazu pak demonstruje i ohnuté a dosti zbídačené zavěšení. Jako detail se jeví nepřítomnost zadního nárazníku.
A na kolik vlastně tříkolová Giulia Quadrifoglio přijde? Zase až tak nízká cena to překvapivě není, pořád jde ale nejspíše o zdaleka nejlevnější auto svého druhu na trhu. 49 973 euro s DPH se rovná v přepočtu asi 1 350 000 korunám. Nové auto u nás stojí 2 045 000 korun, v Belgii potom 76 000 euro (cca 2 054 000 korun). Případná oprava ojetého kousku by jistě nebyla nejlevnější, nabízí se tak otázka, jestli se jej vyplatí vzít alespoň na díly. Mechanika, tedy motor a převodovka, je podle prodejce v pořádku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.