To, na co se díváte níže v galerii, je pravděpodobně aktuálně nejlevnější Giulia Q. Má 2.9litrový šestiválec se dvěma turbodmychadly a výkonem 375 kW (510 k), má pohon zadních kol a dokonce i manuální převodovku. Ve výbavě pak najdeme navigaci, tempomat, automatická světla a stěrače, dvouzónovou klimatizaci nebo parkovací kameru. Nejzajímavější zprávou je ale jistě nájezd jen 5788 kilometrů (vůz je v provozu od října 2016).
Ptáte se tedy, v čem je háček? Pak se podívejte blíže na přiložené fotografie. Nějaký nešikovný řidič totiž dokázal z auta udělat stylovou tříkolku. Sedanu v modrém laku totiž úplně chybí pravé zadní kolo, tvrdost nárazu pak demonstruje i ohnuté a dosti zbídačené zavěšení. Jako detail se jeví nepřítomnost zadního nárazníku.
A na kolik vlastně tříkolová Giulia Quadrifoglio přijde? Zase až tak nízká cena to překvapivě není, pořád jde ale nejspíše o zdaleka nejlevnější auto svého druhu na trhu. 49 973 euro s DPH se rovná v přepočtu asi 1 350 000 korunám. Nové auto u nás stojí 2 045 000 korun, v Belgii potom 76 000 euro (cca 2 054 000 korun). Případná oprava ojetého kousku by jistě nebyla nejlevnější, nabízí se tak otázka, jestli se jej vyplatí vzít alespoň na díly. Mechanika, tedy motor a převodovka, je podle prodejce v pořádku.