Nové pětkové BMW má už nějaký ten pátek po premiéře a postupem času se vlastně čeká na odhalení vrcholné edice M5. Jenže některé světové trhy by mohly chtít ještě něco mnohem šílenějšího.
Především Australané mají v oblibě užitková auta s korbou, takže není divu, že na tamním trhu jich potkáte opravdu nespočet. Designér Theophilus Chin se proto rozhodl ukázat, jak by mohlo vypadat BMW řady 5 ve verzi pickup. Myslíte, že je to reálné?
Když pomineme fakt, že nastávající generace M5 dorazí taktéž s pohonem všech kol, pak by vytvoření pickupu zřejmě nebylo až takovým problémem. Za historii modelů BMW se jich pár vyrobilo, ale to, že se tahle auta nedostala do sériové produkce, je věc druhá.
Kdo ví, jak by to ale dopadlo, kdyby BMW něco takového vyrobilo a pustilo do běžného prodeje. Krom toho, že řidiči vozidel této značky nepatří mnohdy k nejslusnějším, se totiž nedávno objevila studie, která ukazuje, že majitelé vozidel BMW mají mnohem větší touhu podvádět svého druhého partnera. Navíc, pětkové bávo s korbou by bylo úspěšné snad jen v Austrálii, Evropa by jej dle našeho názoru moc nepřijala.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.