Top hodnocení od magazínu Top Gear: Britský automobilový magazín ocenil model Škoda Kodiaq titulem nejlepší automobil pro velké rodiny. Čím porotu nový český model přesvědčil?
První velké SUV české automobilky přesvědčilo porotu svou vysokou flexibilitou při každodenním využití, vynikajícím poměrem ceny a výkonu a emocionálním designem. To všechno ještě český zákazník neměl možnost vyzkoušet a poznat. K českým klientům dorazí první auta až v únoru 2017.
„Posláním modelu Kodiaq je zabránit každodennímu stresu,“ tak zní hodnocení odborníků. Co tím Top Gear myslí? „To je to, oč při jeho všestrannosti běží. Rodiny si nemusí dělat starosti, zda vůz zvládne úkoly, které se v rodinném životě vyskytnou: ať už se jedná o nakládku věcí a přepravu osob, schopnost táhnout těžké přívěsy nebo průchodnost lehkým terénem nebo jízdu na kluzkých silnicích. Splňuje všechny požadavky.“
Vedle vysoké flexibility v každodenním provozu nejnovější model české automobilky zaujal i svým vynikajícím poměrem ceny a výkonu. Dalším kladem v hodnocení poroty je emocionální design tohoto SUV. Značka přináší své výrazné tvarosloví poprvé do segmentu SUV. Charakteristická je pro něj markantní souhra elegantních linií, sportovních kontur a celkové robustnosti, symbolizující ochranu a sílu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.