Nová Alfa Romeo Giulia sbírá cenné vavříny z úst různých motoristických redakcí po celé Evropě. Novinka z Itálie válcuje konkurenci z Německa a ani britský Jaguar se před ní nemůže cítit moc sebejistě.
Jak to ale dopadne v případě, že Alfa uvede na trh praktičtější verzi Sportwagon? Zatím totiž máme k dispozici klasický sedan s různými motory a pak také emocemi přeplněnou extra rychlou verzi Quadrifoglio. A právě kombík je dalším do "trojice", který by mohl na trhu s novými auty způsobit značný rozruch.
Je sice pravdou, že doposud Alfa Romeo nic takového nepotvrdila. Zákulisní informace přímo z automobilky ale mnohdy hovoří o tom, že je to již hotová věc. A jelikož italský výrobce má co dohánět, bylo by vhodné, aby trošku rozšířil stávající nabídky modelů. Nová Giulia kombi by proto dávala perfektní smysl.
S výrobou Giulie Sportwagon ale nastávají dvě otázky. První z nich je, zda návrháři dokáží udržet s karoserié kombi již tak sexy tvary karoserie. Nový počítačový snímek z rukou návrháře X-Tomi Design ukazuje, že by se to mělo povést.
Druhá otázka položená pro verzi kombi je ta, zda se pod její kapotu dostane i vrcholný 2,9litrový šestiválec z verze Quadrifoglio. Kdyby totiž ano, rázem tady budeme mít ostrý, velmi dobře vypadající kombík, z něhož by měla většina konkurentů strach. O úsměvu na tváři majitelů díky super jízdním vlastnostem ani nemluvě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.