Na nový Tiguan se těšil kde kdo a už jednou jsme jej měli v redakčním testu. Kromě větší sedmimístné verze s označením XL se však nejspíše chystá něco hodně rychlého...
Ještě před světovou premiérou vozu se hovořilo o karosářském provedení Coupe. Jenže to stále není vše a vrcholem nabídky se má stát nejspíše provedení s logy R. A právě Tiguan se čtyřmi koncovkami výfuků byl před pár dny přistižen při testu.
Z něj bylo pořízeno video, které ukazuje, jak se po Nordschleife prohání tmavě modrý prototyp. Ten vypadá jako běžný Tiguan v edici R-line, jenže až pohled na záď ukáže, co je tohle vlastně zač. Zachycené auto má navíc registrační značku koncernu VW a rozhodně to není nějaký fanoušek značky, co si na Tiguana 2.0 TDI R-line dal výfuky z Golfu R.
Otázkou pak také je, co se vlastně ukrývá pod kapotou. Díky videu si totiž lze všimnout hutného zvuku motoru, takže lze spekulovat, zda nejde o přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec TSI s výkonem 300 koní. Ve výsledku bychom tak zde mohli mít Tiguan R, jehož premiéru očekávejme někdy v příštím roce.
Pokud vše vyjde podle plánu, pak by nejostřejší Tiguan v nabídce dostal zcela jistě pohon všech kol, dvouspojkovou automatickou převodovku, nabušenou výbavu a snížený sportovní podvozek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.