 
            Kode 57 je japonský supersport, postavený karosárnou vedenou slavným automobilovým designerem Kenem Okuyamou. Vůz byl původně postaven pouze jako důkaz o schopnostech společnosti. Veřejnost ovšem o tento vůz projevila nebývalý zájem. Na ten Společnost reagovala zprávou, že vůz skutečně zamíří do výroby. Dočká se ho ale jen skutečně omezený počet zájemců.
Okuyama během své kariéry pracoval pro mnoho světově proslulých automobilek či karosáren, ze kterých je pravděpodobně nejslavnější italská Pininfarina. Během svého působení i milánského designérského studia z jeho pera vzešly takové vozy jako Ferrari Enzo nebo Ferrari 599.
Právě designové prvky dvou zmíněných vozů jsou na Okuymově posledním díle více než dobře patrné. Na mysli máme zejména vystouplé blatníky a výraznou linii písmene „V“ na kapotě.
Další podobnost s vozy se vzpínajícím se koníkem ve znaku je v použité technice. Kode 57 je totiž postavené na šasi Ferrari 599 a využívá i jeho vidlicový dvanáctiválec a převodovku.
Díky pozitivní reakci okolí společnost Ken Okuyama Cars svolila k sériové výrobě tohoto skvostu. Slovo sériové je zde ovšem poměrně zavádějící, protože bude vyrobeno pouze 5 exemplářů. Cena za jeden vůz byla stanovena na hodnotu 2,5 milionu dolarů (60 milionů korun).
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?