Víte o tom, že zrezivění se nemusí týkat jen starých ojetin? Koroze a děsivý vzhled může postihnout taktéž nové Porsche Cayman, o čemž vás přesvědčíme.
Ne, nebojte se. Opravdu se nemusíte strachovat, že by nový Cayman dostal špatnou antikorozní ochranu. To jen firma WrapStyle přišla s novou folií, jenž umí "zkrášlit" váš nový vůz do podoby hrozivě vypadající ojetiny. A právě ukázkou umění je tohle policejní Porsche Cayman, jehož vzhled je skutečně děsivě zanedbaný.
Tuningová firma to ale trošku přehnala s úpravou, protože například plastové nárazníky by asi zrezly jen velmi těžko. Zbytek auta je však velmi dobře poničen korozí a jen odlepující se malé části karoserie chybí k dokonalému dílu.
O to větším překvapením by mohla být reakce okolí nebo policistů. Firma WrapStyle má totiž i jednu pobočku u nás v ČR a tak není nereálné, aby si kdokoliv z nás nechal upravit svůj nový vůz do podoby, která zaručeně přitáhne oko každého kolemjdoucího a možná i řidiče.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?