Parkovat na místech, kde to je zakázané, se nevyplácí. Přesvědčil se o tom majitel tohoto bílého Audi A6 Avant.
Právě jeden takový případ špatného parkování se stal v Nizozemsku. Tamní popeláři se tam klasicky rozhodli vysypat popelnice, jenže v cestě jim stálo bílé Audi. Čekali byste, že se popeláři naštvou, do vozu kopnou nebo jej nechají odtáhnout? Nikoliv, jak je vidět, tito pracovníci oplývají dobrým smyslem pro humor.
Popelnice sice ze dvora dostali, jenže po jejich vysypání z nich udělali "ohrádku" a postavili ji okolo bílého Audi. Majitel po svém příchodu asi musel na vše koukat s otevřenou pusou, ale neznáme lepší způsob, jak naznačit, že příště už takhle nemá parkovat.
Otázkou nastává, se kterou z popelnic nakonec majitel odjel. Ne, samozřejmě se jedná o žert, ale vtipnější řešení špatného parkování uvidíte asi jen velmi zřídka.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.