Parkovat na místech, kde to je zakázané, se nevyplácí. Přesvědčil se o tom majitel tohoto bílého Audi A6 Avant.
Právě jeden takový případ špatného parkování se stal v Nizozemsku. Tamní popeláři se tam klasicky rozhodli vysypat popelnice, jenže v cestě jim stálo bílé Audi. Čekali byste, že se popeláři naštvou, do vozu kopnou nebo jej nechají odtáhnout? Nikoliv, jak je vidět, tito pracovníci oplývají dobrým smyslem pro humor.
Popelnice sice ze dvora dostali, jenže po jejich vysypání z nich udělali "ohrádku" a postavili ji okolo bílého Audi. Majitel po svém příchodu asi musel na vše koukat s otevřenou pusou, ale neznáme lepší způsob, jak naznačit, že příště už takhle nemá parkovat.
Otázkou nastává, se kterou z popelnic nakonec majitel odjel. Ne, samozřejmě se jedná o žert, ale vtipnější řešení špatného parkování uvidíte asi jen velmi zřídka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.