První velké britské SUV od Bentley nese název Bentayga a již dnes je o něj takový zájem, že výjimkou není ani roční čekací lhůta. Tento majitel kupé Continental GT si však hrál na offroad a dopadlo to takhle.
Vše se stalo v Nizozemsku, kde řidič zvolil špatný sjezd z náměstí. To nese název Kalhuisplaats a pro výjezd z náměstí si chtěl vybrat jednu z bočních ulic. Přes dlouhou kapotu (a vlivem své nepozornosti) si ale nevšiml, že z ulice nevede klasický sjezd, ale schody.
Řidič podle dostupných zpráv nebyl pod vlivem alkoholu ani jiných omamných látek, stejně tak nedošlo k jeho zranění. Co se týče jeho auta, škoda na Bentley zřejmě taktéž nebude moc velká, po vyproštění vozu odtahovkou se majitel Continentalu GT vydal opět na cestu domu a kromě pár odřenin na spodku vozu mu asi nic nebylo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?