V průběhu tohoto týdne Peugeot odhalil facelift modelu 2008, který se dotkl techniky a vzhledu samotného. Nyní se objevil snímek, naznačující potenciální verzi GTI.
Ta vychází z vrcholné výbavy GT a přináší ještě víc sportovního vzhledu a nejen to. Obrázek žhavé 2008ky stvořil designér X-Tomi Design a pod kapotou by si on sám představoval přeplňovanou jednašestku s výkonem kolem 200 koní.
Tahle cool verze malého crossoveru by tak byla nejen sexy, ale i dostatečně rychlá. Koneckonců, už dnes můžeme na silnici vídat velká SUV s výkonem přes 500 koní, tak proč by Peugeot nemohl stvořit malý crossover s poměrně zajímavým vzhledem a motorem.
Jeho konkurence v podobě Opelu Mokka, Renaultu Captur by pak zcela jistě taktéž přišla v nějaké sportovní výbavě. Otázkou jsou jen prodejní úspěchy 2008 GTi, přičemž my si myslíme, že své klienty by si tohle GTI našlo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.