Přinášíme vám nejnovější souboj mezi dvěma koncernovými supersporty. Jedná se o Audi R8 V10 a Lamborghini Huracán LP 610-4.
Závod je pak o dost zajímavější, když zjistíme, že oba vozy mají pohon všech kol a atmosférický desetiválec s totožným výkonem - 610 koní a 560 Nm točivého momentu. Rozhodující je tak váha aut, která se už liší poměrně zásadně.
Audi váží 1 454 kg, zatímco Lambo je se svou vahou 1 422 kg nepatrně lehčí. Jiné je i zpřevodování každého z automatů a každý výrobce upravil na svém modelu výslednou aerodynamiku.
Na to, kdo bude rychlejší, odpověděli redaktoři z polského Top Gearu. O tom, jak to vše dopadlo, pak vypovídá následující video.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.