Přinášíme vám nejnovější souboj mezi dvěma koncernovými supersporty. Jedná se o Audi R8 V10 a Lamborghini Huracán LP 610-4.
Závod je pak o dost zajímavější, když zjistíme, že oba vozy mají pohon všech kol a atmosférický desetiválec s totožným výkonem - 610 koní a 560 Nm točivého momentu. Rozhodující je tak váha aut, která se už liší poměrně zásadně.
Audi váží 1 454 kg, zatímco Lambo je se svou vahou 1 422 kg nepatrně lehčí. Jiné je i zpřevodování každého z automatů a každý výrobce upravil na svém modelu výslednou aerodynamiku.
Na to, kdo bude rychlejší, odpověděli redaktoři z polského Top Gearu. O tom, jak to vše dopadlo, pak vypovídá následující video.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?