Společnost VISTA car, dlouholetý autorizovaný prodejní a servisní partner značek Škoda a Hyundai, rozdělila svůj Hodonínský autosalon na dva. Stávající autosalon byl přebudován do nového korporátního designu značky Škoda. V rámci rozšíření kapacity vznikl zcela nový autosalon značky Hyundai, který splňuje nejmodernější kritéria pro prezentaci a prodej vozů.
Vzrůstající modelová ofenzíva značky Škoda si vyžádala nové pojetí prodejního místa tak, aby vzhled autosalonu vytvořil ideální platformu pro prezentaci stávající i nadcházející modelové palety vozů značky Škoda. Architektura působí zevnitř i zvenku otevřeným a transparentním dojem, čímž zákazníky přímo vybízí k návštěvě showroomu. Zcela nový autosalon Hyundai, který byl postaven v souladu s pravidly korporátního konceptu značky s názvem Hyundai Global Dealership Space Identity, se vyznačuje využitím moderních prvků a přírodních materiálů. Zákazníkům nabízí prémiové prostředí v novém designovém konceptu určeném pro nákup a servis vozů Hyundai.
Prodej, servis, financování a pojištění vozů probíhá v novém moderním prostředí obou autosalonů za asistence důkladně proškoleného personálu. Náběh na plné využití kapacity autosalonů již umožnil a v budoucnu ještě umožní vznik nových pracovních míst.Při výstavbě bylo pamatováno také na zázemí pro zaměstnance. Novinkou je pro ně společná jídelna, která svým pojetím, designem a vybavením zcela koresponduje s prémiovým prostředím obou autosalonů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?