Společnost VISTA car, dlouholetý autorizovaný prodejní a servisní partner značek Škoda a Hyundai, rozdělila svůj Hodonínský autosalon na dva. Stávající autosalon byl přebudován do nového korporátního designu značky Škoda. V rámci rozšíření kapacity vznikl zcela nový autosalon značky Hyundai, který splňuje nejmodernější kritéria pro prezentaci a prodej vozů.
Vzrůstající modelová ofenzíva značky Škoda si vyžádala nové pojetí prodejního místa tak, aby vzhled autosalonu vytvořil ideální platformu pro prezentaci stávající i nadcházející modelové palety vozů značky Škoda. Architektura působí zevnitř i zvenku otevřeným a transparentním dojem, čímž zákazníky přímo vybízí k návštěvě showroomu. Zcela nový autosalon Hyundai, který byl postaven v souladu s pravidly korporátního konceptu značky s názvem Hyundai Global Dealership Space Identity, se vyznačuje využitím moderních prvků a přírodních materiálů. Zákazníkům nabízí prémiové prostředí v novém designovém konceptu určeném pro nákup a servis vozů Hyundai.
Prodej, servis, financování a pojištění vozů probíhá v novém moderním prostředí obou autosalonů za asistence důkladně proškoleného personálu. Náběh na plné využití kapacity autosalonů již umožnil a v budoucnu ještě umožní vznik nových pracovních míst.Při výstavbě bylo pamatováno také na zázemí pro zaměstnance. Novinkou je pro ně společná jídelna, která svým pojetím, designem a vybavením zcela koresponduje s prémiovým prostředím obou autosalonů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.