Společnost VISTA car, dlouholetý autorizovaný prodejní a servisní partner značek Škoda a Hyundai, rozdělila svůj Hodonínský autosalon na dva. Stávající autosalon byl přebudován do nového korporátního designu značky Škoda. V rámci rozšíření kapacity vznikl zcela nový autosalon značky Hyundai, který splňuje nejmodernější kritéria pro prezentaci a prodej vozů.
Vzrůstající modelová ofenzíva značky Škoda si vyžádala nové pojetí prodejního místa tak, aby vzhled autosalonu vytvořil ideální platformu pro prezentaci stávající i nadcházející modelové palety vozů značky Škoda. Architektura působí zevnitř i zvenku otevřeným a transparentním dojem, čímž zákazníky přímo vybízí k návštěvě showroomu. Zcela nový autosalon Hyundai, který byl postaven v souladu s pravidly korporátního konceptu značky s názvem Hyundai Global Dealership Space Identity, se vyznačuje využitím moderních prvků a přírodních materiálů. Zákazníkům nabízí prémiové prostředí v novém designovém konceptu určeném pro nákup a servis vozů Hyundai.
Prodej, servis, financování a pojištění vozů probíhá v novém moderním prostředí obou autosalonů za asistence důkladně proškoleného personálu. Náběh na plné využití kapacity autosalonů již umožnil a v budoucnu ještě umožní vznik nových pracovních míst.Při výstavbě bylo pamatováno také na zázemí pro zaměstnance. Novinkou je pro ně společná jídelna, která svým pojetím, designem a vybavením zcela koresponduje s prémiovým prostředím obou autosalonů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.