Nová Acura NSX, mimo USA prodávaná pod značkou Honda, je (ne)splněným snem pro mnoho fanoušků této japonské značky. Nyní však byl vydražen první vyrobený kousek.
Auto nese VIN kód karoserie #001 a zájemce za něj v aukci zaplatil 1,2 milionu dolarů. Vše měla na starosti aukční síň Barrett-Jackson a v samotné bitvě o vůz nakonec vyhrál Rick Hendrick.
Ten je mimo jiné majitelem stáje Nascar a také vášnivý sběratel automobilů. Asi i proto se v bitvě o nejnovější výtvor Hondy doslova činil a výslednou sumu vytáhnul až na 1,2 milionu dolarů.
Honda už navíc spustila výrobu prvních kusů modelu NSX, který je v USA prodáván jako Acura. Klasický ceník je přitom o hodně nižší, za základní verzi si výrobce naúčtuje 156 tisíc dolarů.
Nová hybridní supersportovní Honda má v útrobách skrytý dvakrát přeplňovaný benzínový šestiválec s objemem 3,5 litru. K tomu se přidávají i tři elektromotory, takže celkový výkon pohonné soustavy činí skvělých 582 koní.
S motorem je spárována automatická devítistupňová převodovka, kterou v trošku jiné podobě najdeme i u současné generace modelu CR-V.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.