Nedávno představená americká novinka Lincoln Continental byla zdrojem inspirace pro Theophiluse China. Ten klasickou verzi sedan přepracoval na dvoudvéřový model. Líbí se vám?
Přiložený render ukazuje mnohem uhlazenější kupé bez zadních dveří, které by se čistě teoreticky klidně mohlo dostat do sériové výroby. Taková hypotetická verze by mohla být duchovním nástupcem modelu Continental Mark VII, který se vyráběl již v 80. letech minulého století a své zákazníky si uměl hýčkat.
Prodej klasické verze se rozběhne letos na podzim v Americe a Číně, přičemž jeho produkce bude v probíhat v továrně ve Flat Rock. Pod kapotou se ocitne 3,0litrový šestiválec biturbo s výkonem 400 koňských sil a s 542 Nm točivého momentu.
Na přání půjde motor spárovat s pohonem všech kol, u nějž nebude chybět systém vektorování točivého momentu. Majitelé dostanou i v základní výbavě systém Drive Control. Ten nabídne režimy Comfort, Normal a Sport, přičemž každý z nich odlišně upravuje nastavení podvozku a tuhost posilovače řízení
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?