Přiložený render ukazuje mnohem uhlazenější kupé bez zadních dveří, které by se čistě teoreticky klidně mohlo dostat do sériové výroby. Taková hypotetická verze by mohla být duchovním nástupcem modelu Continental Mark VII, který se vyráběl již v 80. letech minulého století a své zákazníky si uměl hýčkat.
Prodej klasické verze se rozběhne letos na podzim v Americe a Číně, přičemž jeho produkce bude v probíhat v továrně ve Flat Rock. Pod kapotou se ocitne 3,0litrový šestiválec biturbo s výkonem 400 koňských sil a s 542 Nm točivého momentu.
Na přání půjde motor spárovat s pohonem všech kol, u nějž nebude chybět systém vektorování točivého momentu. Majitelé dostanou i v základní výbavě systém Drive Control. Ten nabídne režimy Comfort, Normal a Sport, přičemž každý z nich odlišně upravuje nastavení podvozku a tuhost posilovače řízení