Nedávno představená americká novinka Lincoln Continental byla zdrojem inspirace pro Theophiluse China. Ten klasickou verzi sedan přepracoval na dvoudvéřový model. Líbí se vám?
Přiložený render ukazuje mnohem uhlazenější kupé bez zadních dveří, které by se čistě teoreticky klidně mohlo dostat do sériové výroby. Taková hypotetická verze by mohla být duchovním nástupcem modelu Continental Mark VII, který se vyráběl již v 80. letech minulého století a své zákazníky si uměl hýčkat.
Prodej klasické verze se rozběhne letos na podzim v Americe a Číně, přičemž jeho produkce bude v probíhat v továrně ve Flat Rock. Pod kapotou se ocitne 3,0litrový šestiválec biturbo s výkonem 400 koňských sil a s 542 Nm točivého momentu.
Na přání půjde motor spárovat s pohonem všech kol, u nějž nebude chybět systém vektorování točivého momentu. Majitelé dostanou i v základní výbavě systém Drive Control. Ten nabídne režimy Comfort, Normal a Sport, přičemž každý z nich odlišně upravuje nastavení podvozku a tuhost posilovače řízení
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?