Druhá generace Audi R8 V10 Plus byla zničena při zkušební jízdě před několika dny ve Velké Británii. Pohled na výsledné dílo zkázy je pak jen pro silnější povahy.
Potenciální zákazník si vzal na zkušební jízdu tuhle žlutou bestii, jenže jeho nedostatek řidičských dovedností způsobil vážné poškození dotyčné R8ky. S největší pravděpodobností navíc superauto skončí na odpis, protože škody jsou velmi velké.
Podle předběžných informací se řidič dostal na obrubník, který jej vymrštil a dost nepochopitelným způsobem se mu povedlo auto převrátit na střechu. O tom, jak to dopadlo, navíc svědčí přiložená fotogalerie, na kterou není hezký pohled.
Dobrou zprávou je tak snad jen to, že řidič neutrpěl žádná vážná zranění, a bude v pořádku. Soudě podle závažnosti poškození a nehody v ne zrovna malé rychlosti byl řidič ochráněn víc než dobře. A pokud se ptáte, co vlastně tohle auto pohání, tak je to 5,2-litrový desetiválec s výkonem 610 koní. Ani pohon všech kol quattro však neznamená, že můžete za všech okolností jezdit jako "prase"..
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.