V Rusku se dějí na silnicích někdy opravdu kuriozní silniční situace a o jedné z nich jsme vás nedávno informovali. Nyní tu ale máme snad ještě bláznivější podívanou.
Po tomto případu jsme si mysleli, že už nás nic z ruských silnic nezaskočí, ale spletli jsme se. Sledování tohoto videa totiž bude pro někoho celkem děsivé. Jde o to, že řidič Hondy Civic poklidně stál v dlouhé koloně, což by nebylo tak nezvyklé, kdyby se do situace nepřipletl opět kamion s návěsem.
Ten na videu odbočuje doprava a v úzkém místě se jeho řidič nevešel a hrazdou na konci návěsu doslova zajel do podběhu stojící Hondy. To co se stalo potom, ale stojí za zhlédnutí. Na místě řidiče bychom zřejmě byly velmi vystrašení a nevěděli, co přesně dělat.
Řidič Civicu se pokusil o vše možné, troubil, snažil se rozjet a z podběhu se nějak vyprostit, ale nic nepomohlo. Jeho vůz bylo prostě odtažen a to i s ním uvnitř. Jak tento příběh dopadl, to není známo, ale někdy se z nedobrovolného odtahu řidič Civicu dostat musel...
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?