Veyron je jedním ze jmen, která téměř vždy vyvolají rychlý tep v srdcích silničních závodníků. Přesto se ale najdou stroje, co jej dokážou zahanbit.
Proti němu se totiž na letištní dráze postavil motocykl Kawasaki Ninja H2, která je prakticky takovým Veyronem na dvou kolech. A jak tenhle souboj dopadl? 200 koňový přeplňovaný motocykl se může snadno proměnit v noční můru pro obrovské množství nadupaných sportovních automobilů, o to víc to platí v případ, že na jej řídí někdo velmi zkušený.
A právě člověk na sedadle Kawasaki věděl moc dobře, co má dělat a neponechal nic náhodě. Bugatti Veyron 16.4 je sice mega rychlé v přímce a málo co mu stačí, ale zrovna v tomhle případě to mělo víc než těžké.
Tento závod je ozvláště zajímavý, protože se startovalo z rychlosti 80 km / h. Vzhledem k tomu, že auto je již v pohybu, snižuje to výhodu rychlého startu Veyronu, motorka má totiž mnohem menší hmotnost a vynikající poměr výkonu k hmotnosti.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?