Britská automobilka Aston Martin zpočátku tvrdila, že všechny exempláře unikátního modelu DB10 nebudou určeny k prodeji široké veřejnosti. Jenže velká popularita a zájem ze strany fanoušků dokážou divy.
Vůz byl stvořen pro nejnovější bondovku Spectre a nyní se ukázalo, že koupit si jej bude moci pouze jeden člověk. Nevýhodou je fakt, že i přes jeho zakoupení, nebude moci jezdit po silnici, protože nesplňuje silniční homologizaci.
To znamená, že nový majitel si jej maximálně postaví do velké garáže, kde už bude mít zcela jistě i další exkluzivní auta. Pokud právě vy toužíte po uvedeném kousku, cena zřejmě přesáhne jeden milion liber (v přepočtu cca 37,65 milionu korun).
Aston Martin DB10 dostal podvozek z modelu V8 Vantage, delší a širší šasí a karoserií z uhlíkových vláken. Pod jeho kapotou je pak umístěn 4,7-litrový osmiválec s výkonem 435 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.