Automobilka McLaren své modely velmi ráda srovnává s italským konkurentem Ferrari. V přímém srovnání sice vítězí britské vozy, těm je ale často vyčítán nedostatek emocí. Nyní nám ale automobilka ukazuje, že i oni mají smysl pro humor.
V naší zemi jsme zvyklí svátky, připadající na začátek listopadu, zasvětit tichým modlitbám, nebo alespoň vzpomínkám na naše blízké, kteří bohužel už mezi námi nejsou.
To anglofonní země svátek zemřelých oslavují ve zcela jiném duchu. I americká pobočka dealerství značky McLaren si interiér svého showroomu vyzdobilo ve stylu tradičního helloweenu.
Rozhodlo se přitom využít model 650S Spider. Slůvkem „spider“ automobilky již tradičně označují sportovní vozy bez střechy. Toto slůvko je přitom v anglickém jazyce označení pro pavouka. Zaměstnance McLarenu tak nenapadlo nic jiného, než křiklavě oranžový model 650S Spider ozdobila obrovským pavoukem.
Vše doplňuje polep s motivem zubů na přední masce vozu. Oranžový supersport tak nyní působí jako obrovská, vyřezaná dýně s děsivým pavoukem na vrchu.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.