Lotus se chvástá extrémně rychlým kolem z Nürburgringu, k tomu ale údajně nikdy nedošlo!

ar3, 11. září 2015, 10:30 Google+

Lotus 3-Eleven je bezesporu úchvatným technickým kouskem, který je jako stvořený k lámání traťových rekordů. Nedávno tak přišel generální ředitel Lotusu s prohlášením, ve kterém tvrdí, že 3-Eleven dokázal zajet na Nürburgringu jeden z nejrychlejších časů vůbec.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lotus 3-Eleven se své premiéry dočkal na Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Lotus 3-Eleven se své premiéry dočkal na Festivalu rychlosti v Goodwoodu. | foto: Lotus Media Centre

Sdílejte článek

Skutečnost může být ale zcela jiná. Lotus sice prohlásil, že okruhový dravec 3-Eleven dokázal „zelené peklo“ obkroužit za neuvěřitelných 7 minut a 6 sekund. Jenže dle svědků se na trati ve stejné době jako Lotus pohybovali i vozy ostatních automobilek. To by znamenalo, že 3-Eleven zkrátka nemohl být kvůli provozu na trati tak rychlý jak tvrdí.

Magazín Sport Auto tak přišel s tvrzením, že udávaný čas 7 minut a 6 sekund je pouhá kombinace nejrychlejších sektorů po dvou zajetých kolech.

Přesto ale sám Marc Basseng, pilot který se s 3-Eleven pro „ringu“ proháněl, prohlásil, že Lotus 3-Eleven je pro rychlý čas na Nürburgringu skutečně perfektní vůz.

Bohužel Lotus zatím nevydal žádné prohlášení ve kterém by mohl tyto spekulace potvrdit či vyvrátit. Je tak otázkou, zda ke zmiňovanému kolu opravdu došlo či ne.

Vytisknout

Diskuze: Lotus se chvástá extrémně rychlým kolem z Nürburgringu, k tomu ale údajně nikdy nedošlo!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Omlazená Lancia Ypsilon (2015)

Lancia Ypsilon dostala několik změn v oblasti designu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud