Renault Talisman Estate to nebude mít vůbec lehké. Podívejte se jak se „na papíře“ popasuje s konkurencí.
V naší maličké zemi uprostřed Evropy bude bojovat proti silné, domácí Škodě Superb kombi. Druhý tvrdý oříšek napříč Evropou bude Volkswagen Passat Variant, který je napěchovaný nejmodernější technikou, perfektními materiály a skvělými jízdními vlastnostmi. A u sebe doma bude čelit modernizovanému Peugeotu 508 SW.
To by bylo rychlé shrnutí i osvětlení našich pohnutek k výběru této trojice konkurentů.
Jelikož je Talisman Estate venku jen chvilku (včera jsme psali o jeho oficiálním odtajnění včetně spousty fotek a informací) a nevíme, kolik bude stát, co všechno nabídne za výbavu, neznáme ani přesné technické údaje a už vůbec nevíme jak jezdí, musíme se spokojit jen s hodnotou, pro verze kombi stěžejní, tedy objem zavazadlového prostoru.
Začněme od „vyzyvatele“ Renaultu Talisman Estate, ten nabízí 572 litrů s možností rozšíření až na 1700 litrů. Domácí Škoda Superb má navrch témě o 100 litrů. Objem kufru boleslavského kombíku je 660 litrů, který rozšíří až na 1950 litrů.
Německý elegán, Volkswagen Passat Variant nabízí 650 litrů, které při sklopení zadních sedadel rozšíříte na 1780 litrů. Posledním vyzyvatelem je francouzský Peugeot 508 SW. Ten nabídne 550 litrů základního objemu a rozšíří je na 1598 litrů.
Stupně vítězů v disciplíně vožení vzduchu je následující: 1. Superb, 2. Passat, 3. Talisman a poslední 508. Talisman Estate nepatří ke kufrovým přeborníkům, věříme, že své kvality ukáže již brzy jinde.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?