Renault Talisman Estate to nebude mít vůbec lehké. Podívejte se jak se „na papíře“ popasuje s konkurencí.
V naší maličké zemi uprostřed Evropy bude bojovat proti silné, domácí Škodě Superb kombi. Druhý tvrdý oříšek napříč Evropou bude Volkswagen Passat Variant, který je napěchovaný nejmodernější technikou, perfektními materiály a skvělými jízdními vlastnostmi. A u sebe doma bude čelit modernizovanému Peugeotu 508 SW.
To by bylo rychlé shrnutí i osvětlení našich pohnutek k výběru této trojice konkurentů.
Jelikož je Talisman Estate venku jen chvilku (včera jsme psali o jeho oficiálním odtajnění včetně spousty fotek a informací) a nevíme, kolik bude stát, co všechno nabídne za výbavu, neznáme ani přesné technické údaje a už vůbec nevíme jak jezdí, musíme se spokojit jen s hodnotou, pro verze kombi stěžejní, tedy objem zavazadlového prostoru.
Začněme od „vyzyvatele“ Renaultu Talisman Estate, ten nabízí 572 litrů s možností rozšíření až na 1700 litrů. Domácí Škoda Superb má navrch témě o 100 litrů. Objem kufru boleslavského kombíku je 660 litrů, který rozšíří až na 1950 litrů.
Německý elegán, Volkswagen Passat Variant nabízí 650 litrů, které při sklopení zadních sedadel rozšíříte na 1780 litrů. Posledním vyzyvatelem je francouzský Peugeot 508 SW. Ten nabídne 550 litrů základního objemu a rozšíří je na 1598 litrů.
Stupně vítězů v disciplíně vožení vzduchu je následující: 1. Superb, 2. Passat, 3. Talisman a poslední 508. Talisman Estate nepatří ke kufrovým přeborníkům, věříme, že své kvality ukáže již brzy jinde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.