Japonský Nissan oznámil, že na frankfurtském autosalonu představí model Micra ve výbavě N-TEC.
Do prodeje by měla jít září a speciální edice je založena výbavovém stupni Micra Acenta. Ta má mírně upravený exteriér s matně chromované akcenty, tónovaná skla a kola z lehkých slitin o rozměru 16 palců. Auto má také ve výbavě mlhovky, dešťový senzor a nebo zadní parkovací senzory.
Při pohledu do interiéru zde majitelé najdou kůží potažený volant, modré kontrastní prošívání a chromovaně lesklé černé prvky. Mezi další přednosti patří automatická klimatizace a navigační systém NissanConnect. Pod kapotou budou k dispozici pouze dva zážehové motory. První je motor o objemu 1,2 litru o výkonu 80 koní, zatímco druhý 1,2-litrový DIG-S vyvine 98 koní.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?