Japonský Nissan oznámil, že na frankfurtském autosalonu představí model Micra ve výbavě N-TEC.
Do prodeje by měla jít září a speciální edice je založena výbavovém stupni Micra Acenta. Ta má mírně upravený exteriér s matně chromované akcenty, tónovaná skla a kola z lehkých slitin o rozměru 16 palců. Auto má také ve výbavě mlhovky, dešťový senzor a nebo zadní parkovací senzory.
Při pohledu do interiéru zde majitelé najdou kůží potažený volant, modré kontrastní prošívání a chromovaně lesklé černé prvky. Mezi další přednosti patří automatická klimatizace a navigační systém NissanConnect. Pod kapotou budou k dispozici pouze dva zážehové motory. První je motor o objemu 1,2 litru o výkonu 80 koní, zatímco druhý 1,2-litrový DIG-S vyvine 98 koní.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?