Automobilka Bugatti je v současnosti synonymem extrémní touhy po dokonalosti. Což je perfektně zachyceno ve firemním sloganu – „Perfect is not good enouhgt“ (Perfektní stále není dost dobrý). Poslední dobou se ale dosti mluvilo a šuškalo o možnosti, že by se Bugatti pokusilo svést se na současném trendu oblíbenosti SUV.
Server CarAndDriver nyní vyzpovídal samotného ředitele této honosné značky. Ten jednoznačně odpověděl, že automobilka Bugatti se soustředí pouze na extrémní stroje, které překonávají limity automobilového průmyslu. Bylo by to tedy naprosto proti filozofii značky, kdyby Bugatti postavilo vůz SUV.
Stejně tak se vyjádřil i k otázce, zda bychom se mohli dočkat sériové verze čtyřdveřového konceptu 16C Galibier. To mělo sice přinášet až 900 koní, opět by zde ale docházelo k porušení filozofie značky, která se věnuje výhradně dvoudveřovým strojům.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.