Automobilka Bugatti je v současnosti synonymem extrémní touhy po dokonalosti. Což je perfektně zachyceno ve firemním sloganu – „Perfect is not good enouhgt“ (Perfektní stále není dost dobrý). Poslední dobou se ale dosti mluvilo a šuškalo o možnosti, že by se Bugatti pokusilo svést se na současném trendu oblíbenosti SUV.
Server CarAndDriver nyní vyzpovídal samotného ředitele této honosné značky. Ten jednoznačně odpověděl, že automobilka Bugatti se soustředí pouze na extrémní stroje, které překonávají limity automobilového průmyslu. Bylo by to tedy naprosto proti filozofii značky, kdyby Bugatti postavilo vůz SUV.
Stejně tak se vyjádřil i k otázce, zda bychom se mohli dočkat sériové verze čtyřdveřového konceptu 16C Galibier. To mělo sice přinášet až 900 koní, opět by zde ale docházelo k porušení filozofie značky, která se věnuje výhradně dvoudveřovým strojům.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?