Volkswagen by rád přišel již brzy s novou generací své luxusní limuzíny Phaeton. Má ale nečekané problémy s vývojem. Víme v čem je problém.
Pokud se mluví o německých, luxusních limuzínách, padají jména jako je Audi, BMW nebo Mercedes. Jen málokdo si ale vzpomene, že luxusní limuzínu má ve svém portfoliu i Volkswagen. Tento vůz, nesoucí jméno syna boha slunce, byl na trh uveden v roce 2002. Od svého představení se Phaeton dočkal již dvou modernizací.
VW již delší dubu ale usilovně pracuje na druhé generaci tohoto luxusního sedanu. Podle posledních zpráv, které přinesl serve autonews.com, bude mít ale nový Phaeton zpoždění. To hlavně z důvodu, že vývoj luxusního a výkonného vozu je samozřejmě velmi nákladný. Tento vývoj nemůže ale Volkswagen financovat z prodeje současného modelu. Ten je totiž nejhůře se prodávajícím modelem Volkswagenu. Za celý minulý rok totiž VW prodal pouhé 4 000 kusů tohoto vozu. To je dáno tím, že v segmentu luxusních vozů nemá VW silné postavení oproti svým rivalům, kteří si na výrobě limuzín vybudovaly svou pověst.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?