Volkswagen by rád přišel již brzy s novou generací své luxusní limuzíny Phaeton. Má ale nečekané problémy s vývojem. Víme v čem je problém.
Pokud se mluví o německých, luxusních limuzínách, padají jména jako je Audi, BMW nebo Mercedes. Jen málokdo si ale vzpomene, že luxusní limuzínu má ve svém portfoliu i Volkswagen. Tento vůz, nesoucí jméno syna boha slunce, byl na trh uveden v roce 2002. Od svého představení se Phaeton dočkal již dvou modernizací.
VW již delší dubu ale usilovně pracuje na druhé generaci tohoto luxusního sedanu. Podle posledních zpráv, které přinesl serve autonews.com, bude mít ale nový Phaeton zpoždění. To hlavně z důvodu, že vývoj luxusního a výkonného vozu je samozřejmě velmi nákladný. Tento vývoj nemůže ale Volkswagen financovat z prodeje současného modelu. Ten je totiž nejhůře se prodávajícím modelem Volkswagenu. Za celý minulý rok totiž VW prodal pouhé 4 000 kusů tohoto vozu. To je dáno tím, že v segmentu luxusních vozů nemá VW silné postavení oproti svým rivalům, kteří si na výrobě limuzín vybudovaly svou pověst.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?