Nehody sportovních aut jsou téměř na denním pořádku a téměř pokaždé to dopadá tak, že většinou utrpí velké škody. Něco podobného se teď dá říci i o dalším případu z Británie.
Řidič tohoto britského Ferrari 458 Italia se za volantem až moc rozvášnil, ztratil kontrolu nad vozem a díky jeho nízké přídi doslova prolétl pod stojícím Volkswagenem Passat. Aby toho nebylo málo, svou přídí ještě projel přilehlou zídku u domu a až teprve pak se Ferrari zastavilo.
Podle fotografií je patrné, že oprava Ferrari bude asi dosti nákladná, protože jeho příď dostala opravdu "co proto". Naprosto odepsané jsou hlavně nárazníky, okna, airbagy, u Passatu se pak jedná hlavně o plechy. Tak či tak, řidič Ferrari si příště dá jistě větší pozor, jak svůj vůz ovládat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?