Britský magazín Autocar se jako jeden z prvních svezl v novém Nissanu Juke-R 2.0 a rovnou jej na okruhu porovnal s jeho bratrem Nissanem GT-R Nismo.
Důležitým soubojem byl hlavně sprint obou účastníků, kdy se jasně ukazuje, kdo je ve výsledu rychlejší. Jedinou chybou tak snad je jen fakt, že testy se nekonaly z nulové rychlosti, nýbrž z rychlosti kolem 40 km/h.
Pro připomenutí, nejnovější Nissan Juke-R 2.0 má pod kapotou motor právě z modelu GT-R Nismo s výkonem 600 koní. Nechybí ani pohon všech kol a zběsilá dynamika. Nedávno jsme vás také informovali, že Nissan hodlá postavit jen sedmnáct kusů této zběsilosti, takže cena bude jistě astronomická.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.