Co by jste řekli na to, kdyby BMW začalo vyrábět ostrou verzi malého kompaktního SUV X1? Podle posledních zpráv je to totiž dost možné.
Automobil může už za rok dostat plug-in hybridní derivát a nyní se objevili na spekulace, že v plánu je dost možná i ostrá verze M. X1 M. Pokud však náhodou opravdu půjde do výroby právě BMW X1 M, zcela určitě by bylo mnohem silnější než dosavadní vrchol v podobě verze X1 xDrive25i.
Ta k pohonu využívá přeplňovaný 2,0-litrový benzínový motor o výkonu 231 koní a 350 Nm točivého momentu. S ním je vůz schopen zrychlit z 0-100 km / h za 6,5 sekundy a dosáhne nejvyšší rychlosti 235 km / h.
Ostré X1 M tak bude pravděpodobně disponovat výkonem 300 koní, automatickou převodovkou a efektním body kitem. Nemělo by chybět ani sportovní odpružení a čtveřice koncovek výfukového systému. I když je prakticky schválena její výroba, ostré BMW X1 M nepřijde dřív, než v roce 2017.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?