Budete překvapeni, jak rychlé umí být BMW X6 M na okruhu.
V Evropě je to měřítko úspěšnosti daného modelu. Bez času na Nürburgringu jako by daný model snad ani nebyl. Všichni tak nějak tušíme, za kolik lze projet severní smyčku v Mégane R.S. Trophy, nebo Seatu Cupra. Jak jsou ale na tom SUV?
Zajet Nürburgring za méně než 9 sekund je velký úspěch. Přiblížit se k 8 minutám se už jen tak někomu nepovede, zvláště pak nějakému SUV. Možná, že právě takovéto tabu prolomí BMW X6 M, které údajně zajelo severní smyčku za osm minut a dvacet sekund.
Ještě připomenu, co má X6 M pod kapotou. Jeho dvojitě přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru servíruje výkon 423 kW (567 koní) a maximum točivého momentu 750 Nm. Zrychlení z klidu na 100 km/h trvá 4,2 sekundy a maximálně uhání až rychlostí 250 km/h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?