Severoamerické zastoupení švédské automobilky Volvo oznámilo novou službu pro majitele jejích nových vozů.
Výrobce chce na tamním trhu nabízet celoživotní záruku na náhradní díly a záruku práce pro všechny své modely. Společnost tak zahájila novou službu "zaplaťte jednou a už nikdy znovu", která se týká náhradních dílů a servisních prací.
V podstatě celá akce znamená, že jakmile si majitel nového Volva koupí nějaké komponenty, veškeré další náklady týkající se ostatních náhrad a nezbytných nákladů na práci budou hrazeny společností Volvo. Kromě toho budou moci zákazníci také využít bezplatné zapůjčení diagnostiky, s tím související aktualizace softwaru, bezplatného umytí vozu a alternativní dopravu v případě, že by se jim vůz porouchal a musel být v servisu.
Tato akce se však prozatím týká jen USA, o plánu zavést "péči o zákazníky" i v Evropě nepadlo ani slovo. Uvidíme tedy, jak s tímto programem bude Volvo úspěšné a na kolik se mu vyplatí.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?