Severoamerické zastoupení švédské automobilky Volvo oznámilo novou službu pro majitele jejích nových vozů.
Výrobce chce na tamním trhu nabízet celoživotní záruku na náhradní díly a záruku práce pro všechny své modely. Společnost tak zahájila novou službu "zaplaťte jednou a už nikdy znovu", která se týká náhradních dílů a servisních prací.
V podstatě celá akce znamená, že jakmile si majitel nového Volva koupí nějaké komponenty, veškeré další náklady týkající se ostatních náhrad a nezbytných nákladů na práci budou hrazeny společností Volvo. Kromě toho budou moci zákazníci také využít bezplatné zapůjčení diagnostiky, s tím související aktualizace softwaru, bezplatného umytí vozu a alternativní dopravu v případě, že by se jim vůz porouchal a musel být v servisu.
Tato akce se však prozatím týká jen USA, o plánu zavést "péči o zákazníky" i v Evropě nepadlo ani slovo. Uvidíme tedy, jak s tímto programem bude Volvo úspěšné a na kolik se mu vyplatí.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.