Naši zahraniční kolegové ze serveru Omniauto vytvořili ztvárnění toho, jak bude nejspíše vypadat klasická verze nové Alfy Romeo Giulia.
Základem se stala vrcholná verze Giulia Quadrifoglio Verde, která přišla o veškeré luxusní a sportovní prvky. Výsledkem je méně agresivně vypadající model, který se i tak jeví jak dosti přitažlivý. Jiná jsou kola z lehkých slitin a chybí masivní boční spoilery.
Vůz byl také vybaven novým předním nárazníkem a jinou mřížkou chladiče. Alfa Romeo zatím neřekla ani slovo o standardní verzi Giulie, ale očekává se, že její premiéra přijde na začátku příštího roku buď na výstavě North American International Auto Show nebo na autosalonu v Ženevě.
O pohon modelu se postará kupříkladu přeplňovaný 2,0-litrový zážehový motor a dále i dieselový 2,2 litrový a 3,0-litrový šestiválec, přičemž třílitr nabídne výkon přibližně 340 koní.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?