Naši zahraniční kolegové ze serveru Omniauto vytvořili ztvárnění toho, jak bude nejspíše vypadat klasická verze nové Alfy Romeo Giulia.
Základem se stala vrcholná verze Giulia Quadrifoglio Verde, která přišla o veškeré luxusní a sportovní prvky. Výsledkem je méně agresivně vypadající model, který se i tak jeví jak dosti přitažlivý. Jiná jsou kola z lehkých slitin a chybí masivní boční spoilery.
Vůz byl také vybaven novým předním nárazníkem a jinou mřížkou chladiče. Alfa Romeo zatím neřekla ani slovo o standardní verzi Giulie, ale očekává se, že její premiéra přijde na začátku příštího roku buď na výstavě North American International Auto Show nebo na autosalonu v Ženevě.
O pohon modelu se postará kupříkladu přeplňovaný 2,0-litrový zážehový motor a dále i dieselový 2,2 litrový a 3,0-litrový šestiválec, přičemž třílitr nabídne výkon přibližně 340 koní.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.