Naši zahraniční kolegové ze serveru Omniauto vytvořili ztvárnění toho, jak bude nejspíše vypadat klasická verze nové Alfy Romeo Giulia.
Základem se stala vrcholná verze Giulia Quadrifoglio Verde, která přišla o veškeré luxusní a sportovní prvky. Výsledkem je méně agresivně vypadající model, který se i tak jeví jak dosti přitažlivý. Jiná jsou kola z lehkých slitin a chybí masivní boční spoilery.
Vůz byl také vybaven novým předním nárazníkem a jinou mřížkou chladiče. Alfa Romeo zatím neřekla ani slovo o standardní verzi Giulie, ale očekává se, že její premiéra přijde na začátku příštího roku buď na výstavě North American International Auto Show nebo na autosalonu v Ženevě.
O pohon modelu se postará kupříkladu přeplňovaný 2,0-litrový zážehový motor a dále i dieselový 2,2 litrový a 3,0-litrový šestiválec, přičemž třílitr nabídne výkon přibližně 340 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.