Dvojnásobný mistr světa Formule 1, který v současnosti ovládá letošní sezónu se posadil do do vozu Mercedes-Benz E63 AMG a pořádně si užil jízdu bokem.
Mercedes-Benz E63 AMG, je brutální sedan s ještě brutálnějším výkonem 557 koní. Vlastně se jedná o klasický vůz z dílen šílené divize Mercedesu – AMG. Ve verzi s pohonem zadních kol dokáže vůz sprintovat z 0 na 100 km/h za 4,2 vteřiny. Ve verzi se stálým pohonem všech 4 kol letí tato raketa na 100 km/h za 3,7 vteřiny.
A právě za volant tohoto zběsilého sedanu se posadil dvojnásobný mistr světa vozů Formule 1 – Lewis Hamilton. V následujícím videu tak vyvede z omylu všechny, kteří tvrdí, že současní piloti F1 již nedokáží projíždět zatáčky dveřmi napřed.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.