Regera je ultimátní hypersport z dílen švédského Koenigseggu. Ten byl založený tehdy dvacetiletým Christianem von Koenigsegg v roce 1994. Od té doby společnost produkuje jedny z nejpřevratnějších vozů na světě. A přesně takové je Regera. Stačí se podívat na číselné hodnoty. Pohonné ústrojí se skládá z masivního pětilitrového véčka se dvěma turby a z trojice elektromotorů. Ty dohromady vygenerují výkon 1 100 koní. Maximální rychlost Regery činí 410 km/h a sprint z 0 na 100 km/h je otázka 2,8 vteřiny.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?