Motoristický server AutoRoad.cz prošel změnou. Rádi bychom se s vámi podělili o základní informace, proč k tomu došlo.
Vážení čtenáři,rádi bychom vám představili nový design vašeho oblíbeného motoristického webu AutoRoad.cz. Po sedmi letech jsme se rozhodli pro změnu vzhledu, který s sebou ruku v ruce nese řadu změn a vylepšení. Velkou úpravou prošly například články, které mají nově více prostoru na dodatkové informace. Na nejmodernější systém byla také aktualizována fotogalerie, v rámci níž vám přinášíme ty nejlepší záběry vašich oblíbených vozů.
Proměnou prošla rovněž titulní stránka, která po vzoru populárních zahraničních webů zpříjemní orientaci na AutoRoad.cz majitelům mobilních telefonů a tabletů, zároveň umožní přehledný pohyb na webu čtenářům připojujícím ze svého PC či notebooku.Řadu změn jste jistě již postřehli, další novinky objevíte v následujících hodinách či dnech při brouzdání naším webem, jedna z věcí ale zůstala stejná. Konkrétně se jedná o reklamy, jejichž přítomnost jistě netěší ani nás, ani vás. V tuto chvíli se ale jedná o jediný příjem našeho webu a vězte, že užíváním blokovacích systémů, snižujete kvalitu a kvantitu motoristického zpravodajství na AutoRoad.cz. Vypnutím aplikací na blokování reklam výrazně přispějete kvalitě našeho webu a podpoříte jeho další rozvoj.Samozřejmě se nezavděčíme všem, změna byla ale nutná pro další rozvoj projektu. Uvědomujeme si, že zvyk je železná košile. Věříme však, že se vám nový design bude líbit minimálně tak, jako ten předchozí, a že vám zpříjemní chvíle strávené na našem webu.Redakce, která je tu pro VásAutoRoad.cz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.