Koncept vozu Peugeot 907 – vášeň a potěšení

ar1, 30. srpna 2004, 10:28 Google+

Koncept 907, který vznikl díky novátorskému nadšení a zkušenostem značky Peugeot,...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
907

907 | foto: Peugeot ČR

Sdílejte článek

je moderní a zároveň klasické dvoumístné kupé typu Grand Tourisme, jenž tvoří pomyslný mezník mezi slavnou minulostí, dynamickou současností a smělou budoucností.

Velkoryse dimenzovaný pohon ve spojení s ušlechtilou architekturou vozu představuje jedinečnou kombinaci špičkových technologií s automobilovými tradicemi. Koncept je poháněn dvanáctiválcem V12 o objemu 6,0 l a maximálním výkonu 368 kW (přibližně 500 k). Motor je uložen podélně za přední nápravou a převodovým hřídelem převádí svůj výkon na šestistupňové ústrojí uložené podélně před zadní nápravou.

Rozvor kupé GT činí 2,50 m, délka je 4,37 m, šířka 1,88 m a nejvyššího bodu dosahuje karoserie ve výšce 1,21 m. Kabina vozu byla záměrně umístěna těsně před zadní nápravu, což umožnilo maximálně prodloužit přední kapotu. Prostorný interiér je určen dvěma osobám. Celková hmotnost vozu je přibližně 1 400 kg.

Konstrukce vozu byla vytvořena z karbonového skeletu, na kterém jsou připevněny mechanické části, jako například čtyři polonápravy s dvojitým lichoběžníkovým zavěšením kol.

Prosklenou plochou zakomponovanou do kapoty vozu můžeme pozorovat dvanáct sacích hrdel připomínajících „mechanický hudební nástroj“.

Čelní sklo a střecha tvoří jeden prosklený celek, který plynule navazuje na zadní okno. Boční žebrování zdobí přední blatníky i boční sloupky a do víka zavazadlového prostoru je integrován výsuvný spojler.

Po obou stranách vozu vyúsťují dvojité koncovky výfuku. Na dokonalosti exteriéru se podílí i hliníková kola o rozměru 18’’ a pneumatiky Michelin 275/40.

Karoserie kupé Grand Tourisme je v barvě šedá Molybdène.

Interiér kabiny i sedadla jsou potažena v kombinaci hnědá kůže a světle šedá Alcantara s dekorativními prvky z pravého dřeva na volantu a hlavici řadicí páky.

Ukazatele na sdruženém přístroji jsou numerické a dotyková obrazovka na středovém panelu je spojena s počítačovou jednotkou (funkce GPS, přehrávač formátu MP3, ...).

Zavazadlový prostor byl tomuto kupé navržen speciálně na míru.

Peugeot ČR
Vytisknout

Diskuze: Koncept vozu Peugeot 907 – vášeň a potěšení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

607HDI

Peugeot 607 – harmonie krásy a technologie

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud