Hyundai uvádí na trh modernizovaný Trajet

Michal Bartoň, 7. května 2004, 11:41 Google+

Stylový sedmimístný automobil Trajet MPV od Hyundai absolvoval facelift a dostal nový výkonnější motor 2,0 l.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Stylový sedmimístný velkoprostorový automobil značky Hyundai, model Trajet, absolvoval zkrášlovací kúru a je nyní k mání s novým ještě výkonnějším, pružným a úsporným zážehovým motorem o zdvihovém objemu 2,0 l. Prostorný a výborně vybavený velkoprostorový vůz, jenž představuje v kategorii MPV špičku v nabídce Hyundai, přichází začátkem května 2004 v České republice do prodeje.

Nový Trajet získal ještě větší rodinný charakter. Na přídi předvádí nový návrh masky chladiče a čirou optiku hlavních světlometů. Nové jsou rovněž zadní skupinové svítilny, stejně jako ozdobný pruh na místě pro upevnění registrační značky. V základní výbavě všech verzí Elegance je například i duální automatická klimatizace s čidlem vzduchu.

Uvnitř má Trajet všeobecně jasnější vzhled díky novému světle šedému čalounění protaženému až na střední střešní sloupky. Nový palubní počítač umožňuje odečíst teplotu okolního vzduchu, dobu jízdy, vzdálenost a podle aktuálního stavu paliva pravděpodobný dojezd. Sluneční clony a odkládací skříňka jsou pro větší pohodlí opatřeny osvětlením, zatímco střed volantu má nový návrh loga Hyundai. Pro větší bezpečnost cestujících je střední zadní sedadlo vybaveno novými tříbodovými pásy.

Pod kapotou nahradil nový značkový zážehový motor Beta 2,0i l s ventilovým rozvodem DOHC CVVT s plynule proměnným časováním ventilů původní jednotku Sirius 2,0 l. Vrtání nového motoru je mírně menší a činí 82 mm, naopak zdvih se prodloužil na 93,5 mm. Výsledkem je zvětšení maximálního výkonu z 99 kW (134 k) na 103 kW (140 k) při 6000 ot/min s maximem točivého momentu 184 N.m při 4500 ot/min. Model MPV s ručně řazenou převodovkou hbitě zrychlí z 0 na 100 km/h za 12,6 sekundy a dosahuje největší rychlosti 183 km/h. Významně se zlepšila také úspornost automobilu při jízdách po městě na nákupy nebo do školy. Hodnota spotřeby paliva v tzv. městském cyklu se u verze s ručně řazenou převodovkou snížila na o 15 procent na 11,2 l benzinu na 100 km. Ačkoliv se spotřeba paliva při cestách mimo město nezměnila, kombinovaný údaj ukazuje celkové zlepšení o 7 procent na 8,7 l paliva na 100 km.

Další dvě varianty vozu Trajet s výkonnějším zážehovým motorem Delta V6 o zdvihovém objemu 2,7 l s ventilovým rozvodem DOHC a úsporným přímovstřikovým vznětovým motorem CRDi 2,0 l zůstávají v nabídce.

Do automobilu Trajet s oběma typy motorů o zdvihovém objemu 2,0 l se standardně montuje pětistupňová ručně řazená převodovka. Čtyřstupňové samočinné ústrojí se v případě jednotek 2,0 l dodává na přání, zatímco v modelu s 2,7l motorem představuje standard.

Podobně jako všechny modely značky Hyundai má i Trajet tříletou plně přenosnou záruku bez omezení kilometrového nájezdu.


Zdroj: Tisková zpráva Hyundai ČR
Vytisknout

Diskuze: Hyundai uvádí na trh modernizovaný Trajet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Jak dlouho vydržíme uvězněni na dálnici, že půjde do tuhého?

Škoda Octavia

Blbec týdne? Tohle nemuselo dopadnout dobře

Radim Passer už v roce 2015 v Německu zjišťoval maximálku svého Bugatti Veyron, tehdy jel jen 402 km/h

Bugatti českého boháče, jedoucí až 417 km/h, rozčílilo Němce. Překonával si vlastní rekord

Nová Škoda Fabia 4. generace je větší, modernější, emotivnější. Dynamické proporce a ostře řezané hrany dodávají vozu velmi dynamický, emocionální vzhled.

Fabia stále na Slovensku jedničkou. Škoda ale nemá důvod jásat

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

Test Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid, I ❤️ HYBRID?

OMV se hrdě hlásí k elektrické budoucnosti

Stát plánuje miliardy pro elektromobily

DS 4

Česká premiéra nového SUV/Coupe DS 4

TMMF zahájení výroby

Auta nejsou, zoufají Češi. Příčin našli celou řadu

Volkswagen Amarok

Nový Amarok bude představen v polovině roku 2022, pod kapotou bude opět šestiválec

Škoda Enyaq iV nabíjená prostřednictvím zařízení Wallbox iV dodávaného automobilkou

Šéf odborů sdělil, kdy Škoda skončí se spalovacími motory a co bude potom

Ilustrační foto

ČOI zakázala nebezpečný nůžkový zvedák na auta

Ford Ranger Raptor

TEST: Ford Ranger Raptor – bestie do nejdrsnějších podmínek, kterou nejde nemilovat

ojetá auta

Konečně dobrá zpráva: Silná koruna zlevnila lidem ojetiny!

Toyota Yaris GRMN

Kladivo na Yaris GR? Nový Yaris GRMN, který je ještě ostřejší a bude pěkně vzácný!

BMW i4 - čistě elektrické 4dveřové Gran Coupé vstoupí na trh v průběhu roku 2021

BMW čerstvě přepsalo dějiny v prémiovém segmentu

reklama

Doporučujeme

Nový Chrysler Voyager přijíždí na trh - anotační foto

Nový Chrysler Voyager přijíždí na trh

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Bugatti českého boháče, jedoucí až 417 km/h, rozčílilo Němce. Překonával si vlastní rekord

  2. TEST: Ford Ranger Raptor – bestie do nejdrsnějších podmínek, kterou nejde nemilovat

  3. ČOI zakázala nebezpečný nůžkový zvedák na auta

  4. Česká premiéra nového SUV/Coupe DS 4

  5. Šéf odborů sdělil, kdy Škoda skončí se spalovacími motory a co bude potom

  6. Stát plánuje miliardy pro elektromobily

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud