Na Tchaj-wanu se prohání v barvách taxi a svítilnou na střeše hypersport McLaren P1.
Jednoho dne na Tchaj-wanu si zavoláte taxi, a místo všedního sedanu dorazí McLaren P1. Nebylo by to úžasné? Rozhodně ano, ale kdo ví jak je to ve skutečnosti. Možná jde jen o rozmařilost samotného majitele, který to bere jako drobný vtip.
V Dubaji mají hypersporty u policie v Tchaj-wanu u taxislužby. A co v Praze? V Praze dostanete pokutu za parkování a taxikář, budete-li mít smůlu na toho špatného, okrade.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.