Patříte mezi fanoušky série filmů Rychle a zběsile nebo jste jen měli v oblibě herce Paula Walkera? Pokud na alespoň na jednu otázku zněla vaše odpověď kladně, pak pro vás máme super zprávu.
Do prodeje jde totiž originální kus Toyoty Supry z prvního dílu Rychle a zběsile. Za jejím volantem seděl opravdu Paul Walker a vůz byl účasten závěrečné scény, kde spolu na konci filmu závodí Dodge Charger Dominica Vina Diesela.
Pro kaskadérské scény vzniklo více vozů, jenže právě tenhle kousek je ten, který pravý originál a je plně pojízdný a servisovaný. Pod kapotou se ukrývá řadový šestiválec 2JZ-GE o objemu 3,0 litru se základním výkonem 223 koní. Motor je spojen s pětistupnovou manuální převodovkou a vozidlu nechybí četné množství úprav.
Nechybí vstřikování rajského plynu od NOS/Holley Performance, polepy karoserie, originální oranžový lak nebo zesílený podvozek, to aby Supra vydržela tvrdé kaskadérské kousky. Auto má i bodykit od firmy Bomex, pevné zadní velké křídlo a závodní kola Dazz. Aukci pořádá síň Mecum Auctions ve dnech 12. -17. května a výsledná cena se očekává mezi 150 až 200 tisíci dolary.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.