Patříte mezi fanoušky série filmů Rychle a zběsile nebo jste jen měli v oblibě herce Paula Walkera? Pokud na alespoň na jednu otázku zněla vaše odpověď kladně, pak pro vás máme super zprávu.
Do prodeje jde totiž originální kus Toyoty Supry z prvního dílu Rychle a zběsile. Za jejím volantem seděl opravdu Paul Walker a vůz byl účasten závěrečné scény, kde spolu na konci filmu závodí Dodge Charger Dominica Vina Diesela.
Pro kaskadérské scény vzniklo více vozů, jenže právě tenhle kousek je ten, který pravý originál a je plně pojízdný a servisovaný. Pod kapotou se ukrývá řadový šestiválec 2JZ-GE o objemu 3,0 litru se základním výkonem 223 koní. Motor je spojen s pětistupnovou manuální převodovkou a vozidlu nechybí četné množství úprav.
Nechybí vstřikování rajského plynu od NOS/Holley Performance, polepy karoserie, originální oranžový lak nebo zesílený podvozek, to aby Supra vydržela tvrdé kaskadérské kousky. Auto má i bodykit od firmy Bomex, pevné zadní velké křídlo a závodní kola Dazz. Aukci pořádá síň Mecum Auctions ve dnech 12. -17. května a výsledná cena se očekává mezi 150 až 200 tisíci dolary.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?