Automobilový ilustrátor Julien Jodry je méně známým umělcem, ale i tak se čas od času ukáže se zajímavým projektem.
Nedávno například představil pro francouzský časopis Auto Moto podobu nadcházející generace Audi A4 (B9), která má být představena v následujících měsících. Pro tvorbu snímků využil nedávné špionážní záběry a Jodry se tak rozhodl podělit se o svou vizi zcela nového kompaktního sedanu z Ingolstadtu.
Vůz přijme evoluční design a příští generace A4 bude okamžitě rozpoznatelná od svých větších bratrů. I přes nárůst délky a vnitřního prostoru dojde k úbytku na váze zhruba 100 kg díky přechodu na podvozkovou platformu MLB Evo.
Pokud jde o motory, španělská média vydala rozsáhlé informace o tom, co bude pohánět novou A4. Za jednu z nejzajímavějších verzí je považována A4 e-tron s motorem 2.0 TDI o výkonu 190 koní a dvěma elektromotory o výkonu 136 koní. Se pohonnou soustavou pak bude spojena 9-ti rychlostní převodovka S tronic.
Padla i zmínka o ostré verzi RS4, jenž pravděpodobně přijde v roce 2017. Pod kapotou vrcholného provedení pak s největší pravděpodobností najdeme twin-turbo 6-válec s objemem vice jak 3,0 litry a výkonem něco málo přes 431 koní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?