Automobilový ilustrátor Julien Jodry je méně známým umělcem, ale i tak se čas od času ukáže se zajímavým projektem.
Nedávno například představil pro francouzský časopis Auto Moto podobu nadcházející generace Audi A4 (B9), která má být představena v následujících měsících. Pro tvorbu snímků využil nedávné špionážní záběry a Jodry se tak rozhodl podělit se o svou vizi zcela nového kompaktního sedanu z Ingolstadtu.
Vůz přijme evoluční design a příští generace A4 bude okamžitě rozpoznatelná od svých větších bratrů. I přes nárůst délky a vnitřního prostoru dojde k úbytku na váze zhruba 100 kg díky přechodu na podvozkovou platformu MLB Evo.
Pokud jde o motory, španělská média vydala rozsáhlé informace o tom, co bude pohánět novou A4. Za jednu z nejzajímavějších verzí je považována A4 e-tron s motorem 2.0 TDI o výkonu 190 koní a dvěma elektromotory o výkonu 136 koní. Se pohonnou soustavou pak bude spojena 9-ti rychlostní převodovka S tronic.
Padla i zmínka o ostré verzi RS4, jenž pravděpodobně přijde v roce 2017. Pod kapotou vrcholného provedení pak s největší pravděpodobností najdeme twin-turbo 6-válec s objemem vice jak 3,0 litry a výkonem něco málo přes 431 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.