Řidič staršího Porsche 911 Turbo (997) jako zázrakem přežil havárii v rychlosti okolo 250 km / h.
Nehoda se stala před několika dny na silnici Outer Ring Road ve městě Hyderabad v Indii. I když je předchozí generace Porsche 911 Turbo dobře ovladatelné auto, i tak se při aquaplaningu nedá nic nadělat. V obrovské rychlosti 250 km / h nebyl řidič schopen ovládnout auto a krátce po brutálním nárazu do bariéry vůz zachvátily plameny.
Řidiči se podařilo dostat ven z hořícího vozidla a vyvázl jen s drobnými zraněními. Za volantem byl majitel a obchodník R Ravi Kumar, který mířil na letiště setkat se svým bratrancem. Předpokládá se, že to bylo jediné Porsche 997 Turbo s touto barvou v Indii a soudě podle intenzity škody, je vůz neopravitelný.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?