Řidič staršího Porsche 911 Turbo (997) jako zázrakem přežil havárii v rychlosti okolo 250 km / h.
Nehoda se stala před několika dny na silnici Outer Ring Road ve městě Hyderabad v Indii. I když je předchozí generace Porsche 911 Turbo dobře ovladatelné auto, i tak se při aquaplaningu nedá nic nadělat. V obrovské rychlosti 250 km / h nebyl řidič schopen ovládnout auto a krátce po brutálním nárazu do bariéry vůz zachvátily plameny.
Řidiči se podařilo dostat ven z hořícího vozidla a vyvázl jen s drobnými zraněními. Za volantem byl majitel a obchodník R Ravi Kumar, který mířil na letiště setkat se svým bratrancem. Předpokládá se, že to bylo jediné Porsche 997 Turbo s touto barvou v Indii a soudě podle intenzity škody, je vůz neopravitelný.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?