Ferrari údajně pracuje na novém modelu, ten by měl být nejlevnějším modelem v novodobé historii značky.
Podle nejnovější informací pracuje italská automobilka na novém modelu. Mělo by se jednat o takzvaný „entry-level“ model. Tedy model na začátku nabídky a to zejména v oblasti ceny.
I přesto rozhodně nepůjde o nějaký lidový vůz. Má konkurovat autům jako je například McLaren 570S, Mercedes-AMG GT, Porsche 911 Turbo a podobně.
Dle dalších informací pro něj vyvíjí nový motor. Zatím víme jen kusé informace. Údajně je to dvojitě přeplňovaný vidlicový šestiválec. Ten by se později měl dostat i pod kapotou nové Californie.
Každopádně, nový „levný“ model nedorazí dříve než za tři až čtyři roky. Jeho základní cenu odhadují naše zdroje na necelé čtyři miliony korun.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?