Počet zájemců o nové SUV od Volva, tedy XC90, stoupá navzdory tomu, že Volvo nedodalo ani jedno auto.
Stále píšeme, jak Volvo slaví úspěchy. Nejdříve rozprodá první vozy v takzvané „First Edition“ během necelých dvou dnů a pak za pár měsíců nasbírá 16 tisíc objednávek. Prodej jen díky webovému konfigurátoru a katalogů pokračuje. Za první tři měsíce tohoto roku se nastřádalo dalších 21 tisíc objednávek.
Celkem tak Volvo „prodalo“ přes 30 tisíc aut, jen díky katalogům a webu. To je šokující úspěch. Navzdory velké poptávce po XC90, se ani jedna XC90 pro zákazníka nevyrobila. A to i přesto, že od oficiální premiéry uběhlo skoro třičtvrtě roku.
Jistě tento úspěch automobilce závidí všichni ostatní výrobci a dokazuje to jen to, že Volvo má stále velkou důvěru zákazníků v to, že vyrobí dobré auto a tak se neobávají a klidně si auto pořídí aniž by ho viděli naživo natož se v něm svezli.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?