Počet zájemců o nové SUV od Volva, tedy XC90, stoupá navzdory tomu, že Volvo nedodalo ani jedno auto.
Stále píšeme, jak Volvo slaví úspěchy. Nejdříve rozprodá první vozy v takzvané „First Edition“ během necelých dvou dnů a pak za pár měsíců nasbírá 16 tisíc objednávek. Prodej jen díky webovému konfigurátoru a katalogů pokračuje. Za první tři měsíce tohoto roku se nastřádalo dalších 21 tisíc objednávek.
Celkem tak Volvo „prodalo“ přes 30 tisíc aut, jen díky katalogům a webu. To je šokující úspěch. Navzdory velké poptávce po XC90, se ani jedna XC90 pro zákazníka nevyrobila. A to i přesto, že od oficiální premiéry uběhlo skoro třičtvrtě roku.
Jistě tento úspěch automobilce závidí všichni ostatní výrobci a dokazuje to jen to, že Volvo má stále velkou důvěru zákazníků v to, že vyrobí dobré auto a tak se neobávají a klidně si auto pořídí aniž by ho viděli naživo natož se v něm svezli.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.