Henrik Fisker byl dobrým zaměstnancem Aston Martinu, po čase se rozhodl začít podnikat na vlastní pěst a vytvořil Fisker, ač to moc dobře nedopadlo, nezhroutil se, ale v práci pokračoval, tentokrát už pro Galpin Motors.
V Galpin Motors navrhoval zakázkové speciály. Nejdříve přepracovaný Ford Mustang, následoval upravený Aston Martin Vanquish. To byl osudový projekt, protože právě v jeho případě se začal zlobit jeho bývalý zaměstnavatel. Údajně až moc napodoboval One-77. To vyústilo až k žalobě za krádež duševního vlastnictví.
Nicméně, Fisker neudělal nic jiného, než mnozí před ním. Spousta tuningových firem upravuje modely Aston Martin a nikdy kvůli tomu nebyly žalováni za krádež duševního vlastnictví. To vše zřejmě nahrává jen tomu, že buď právníci automobilky neměli do čeho píchnout, nebo automobilka nepřešla to, že Fisker odešel a dělá hezká auta pro někoho jiného…