Britové se zlobí na svého bývalého zaměstnance. V jeho tvorbě vidí kopírování One-77, zvažují žalobu, ale na čí straně je pravda?
Henrik Fisker byl dobrým zaměstnancem Aston Martinu, po čase se rozhodl začít podnikat na vlastní pěst a vytvořil Fisker, ač to moc dobře nedopadlo, nezhroutil se, ale v práci pokračoval, tentokrát už pro Galpin Motors.
V Galpin Motors navrhoval zakázkové speciály. Nejdříve přepracovaný Ford Mustang, následoval upravený Aston Martin Vanquish. To byl osudový projekt, protože právě v jeho případě se začal zlobit jeho bývalý zaměstnavatel. Údajně až moc napodoboval One-77. To vyústilo až k žalobě za krádež duševního vlastnictví.
Nicméně, Fisker neudělal nic jiného, než mnozí před ním. Spousta tuningových firem upravuje modely Aston Martin a nikdy kvůli tomu nebyly žalováni za krádež duševního vlastnictví. To vše zřejmě nahrává jen tomu, že buď právníci automobilky neměli do čeho píchnout, nebo automobilka nepřešla to, že Fisker odešel a dělá hezká auta pro někoho jiného…
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?