Kromě ostřejší Octavie RS 230 se na autosalonu v Ženevě na stánku Škodovky objeví i sportovní paket Monte Carlo pro současnou Fabii a Fabii Combi.
Nejdůležitějšími prvky tohoto paketu jsou černá litá kola v rozměrech 16 a 17 palců, černé designové prvky karoserie, volitelný sportovní podvozek, panoramatická prosklená střecha a zatmavená boční okna. Pár detailům neunikl ani interiér, kde najdeme loga Monte Carlo a tříramenný volant se zploštělým spodním ramenem věnce. Fabie Monte Carlo Paket bude uvedena v druhé polovině letošního roku ale cenové rozpětí zatím není známo.
Krom toho letos slaví Škoda i 110 let od zahájení výroby prvního vozidla a v souvislosti s tím se v Ženevě uvedou i modely s přízviskem Edition. Tato edice nabídne specifické designové prvky exteriéru, jako jsou dvoubarevná litá kola Bicolor, přední mlhovky či tónovaná boční skla SunSet. V interiéru si své místo najde kožený tříramenný volant, řadicí páka a madlo ruční brzdy, exkluzivní potahy sedadel, obložení v imitaci kartáčovaného hliníku a koberce se šedým obšitím.
Škoda uvede na trh své modely ve speciální verzi Edition ještě v průběhu letoška, více informací se ale dozvíme až na stánku v Ženevě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.