Italská automobilka Ferrari se zatím moc nevyjadřuje k tomu, že by někdy uvedlo na trh otevřené LaFerrari Spider.
To však nezastavilo proslulého designéra Theophiluse China a pustil se do návrhu, jak by auto mohlo vypadat. Při pohledu na snímek je Spider nepopiratelně atraktivní, obrázek ukazuje mírně upravený model, který by pod kapotou ukrýval 6,3 litrový motor V12 a elektromotor. s kombinovaným výkonem činí 963 koní.
Ferrari LaFerrari v uzavřené verzi zrychluje 0-100kmh za méně než tři sekundy a dosahuje nejvyšší maximální rychlosti přesahující 350 km / h. Ačkoliv Ferrari neměl moc co říci o LaFerrari Spider, předchozí zprávy ukázaly, že už později v tomto roce by mohl dorazit model s běžnými dveřmi a odnímatelnou střechou, která se skládá ze dvou panelů.
Výroba bude v případě spuštění omezena na 10-50 kusů, po stránce ceny by se každý kus pohyboval v rozmezí dvou až čtyř milionů dolarů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.