Volvo může slavit. Prodej jeho nového SUV jde lépe, než si vůbec mysleli.
Nová XC90 je v současnosti výkladní skříní techniky a technologií značky. V ní se zrcadlí budoucnost dalších modelů Volvo. O to větší je radost z úspěchu, který XC90 zaznamenala. V tuto chvíli totiž Švédská automobilka eviduje více než 16 000 objednávek.
První vlaštovkou, která byla předzvěstí dobrých prodejů, byla First Edition. Prvních 1927 XC90 v nejsilnější motorizaci s nejvyšší výbavou bylo prodáno přes internet během pouhých 47 hodin. A to si vůz žádný ze zákazníků osobně neprohlédl.
To však platí stále. Jen část zákazníků měla možnost vidět auto naživo a z nich jen zlomek se mohl v autě svést. To jen dokládá, jak se nová XC90 Volvu povedla. Na český trh dorazí XC90 až během příštího měsíce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.