Britské zastoupení Renaultu uvedlo doplňkový kit GT Line Look pro malý hatchback Clio aktuální generace.
K dispozic je pro verze Dynamique MediaNav a Dynamique S MediaNav, přičemž kit stojí 400 liber. K dobru přináší sportovní kola GT z lehkých slitin (rozměr 16 nebo 17 palců), sportovní přední a zadní nárazníky, LED pásky pro denní svícení a chromovaný výfuk. Vizuálně je speciální Clio rozeznatelné i podle antracitové barvy krytů zpětných zrcátek, log GT Line Look a unikátních podlahových rohoží.
GT Line Look Pack je možné mít jen s 0,9-litrovým benzínem TCE o výkonu 90 koní a s naftovým motorem 1,5 dCi taktéž s 90 koňmi. Nové Clio GT Line Look si navíc britové mohou zvolit v jednom z nabízených laků: Diamond Black, Glacier White, Mercury a Flame Red.
V související zprávě se taktéž uvádí, že verze Clio Dynamique MediaNav a Dynamique S MediaNav dostali bílé ambientní osvětlení, dveřní kliky v leskle černé laku a předchozí lesklý chromovaný vzhled ovládacích prvků klimatizace a systému Media Nav / R-Link byl nahrazen matným chromem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?