Britské zastoupení Renaultu uvedlo doplňkový kit GT Line Look pro malý hatchback Clio aktuální generace.
K dispozic je pro verze Dynamique MediaNav a Dynamique S MediaNav, přičemž kit stojí 400 liber. K dobru přináší sportovní kola GT z lehkých slitin (rozměr 16 nebo 17 palců), sportovní přední a zadní nárazníky, LED pásky pro denní svícení a chromovaný výfuk. Vizuálně je speciální Clio rozeznatelné i podle antracitové barvy krytů zpětných zrcátek, log GT Line Look a unikátních podlahových rohoží.
GT Line Look Pack je možné mít jen s 0,9-litrovým benzínem TCE o výkonu 90 koní a s naftovým motorem 1,5 dCi taktéž s 90 koňmi. Nové Clio GT Line Look si navíc britové mohou zvolit v jednom z nabízených laků: Diamond Black, Glacier White, Mercury a Flame Red.
V související zprávě se taktéž uvádí, že verze Clio Dynamique MediaNav a Dynamique S MediaNav dostali bílé ambientní osvětlení, dveřní kliky v leskle černé laku a předchozí lesklý chromovaný vzhled ovládacích prvků klimatizace a systému Media Nav / R-Link byl nahrazen matným chromem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.