Firma Inkas Armored Vehicle Manufacturing se rozhodla přepracovat Mercedes G63 AMG a jeho úpravu si opravdu vychutnala.
G-Class patří ještě do staré školy offroadů, ale to co z něj vytvořili u Armored Vehicle, to je hodně velkou zajímavostí. Automobil byl ve svém středu "natažen" o 1,09 metru, dostal další pár bočních oken a matný černý lak karoserie. Specialitou jsou pak instalované neprůstřelné panely karoserie a obrněný G63 AMG se může pochlubit elektroluminiscenčním neprůstřelným sklem. To poskytuje ochranu proti nábojům ráže 7,62 mm, 308 Winchester FMJ.
Podlaha je schopna odolat výbuchu a střepinám dvou granátů typu DM51 a vůz má instalováno hned několik dalších kamer, které poskytují obvodovou ostrahu. Komplexnější změny se dostaly i do kabiny, kde jsou instalována celokožená vyhřívaná a odvětrávaná sedadla s masážní funkcí. K dispozici je také satelitní TV systém, lednička, LED osvětlení a vnitřní cyrkulační systém.
Ten je schopen vyčistit vzduch uvnitř kabiny za méně než jednu minutu. Úpravce taktéž vytvořil speciální držák na střelnou zbraň, asi pro případ ochrany cestujících na palubě. Pokud se ptáte na cenu, již v titulku jsme naznačili, že za tohle monstrum zaplatíte jeden milion dolarů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.