Hyundai dnes vydal ceník sportovně laděné třídvéřové verze modelu i20. S přízviskem Coupe a atraktivnějším designem stojí v základu 364.990 Kč.
To je nárůst o rovných 95 tisíc oproti klasické pětidvéřové verzi se základním motorem. Huyndai i20 Coupe nabídne dvě výbavy: Sport Plus a Sport Style. Pro každou výbavu je dostupný jen jeden benzínový motor, naftové jednotky pod kapotu Coupe nedostanete. Ve výbavě Sport Plus najdeme pod kapotou atmosféricky plněný čtyřválec o objemu 1.2i s výkonem 62 kW. Druhou alternativou je čtyřválec o objemu 1.4i o výkonu 74 kW, který se váže k výbavě Sport Style.
Za nejlépe vybavenou verzi Sport Style zaplatíte 399.990 korun a oproti verzi Sport Plus dostanete k dobru elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, samočinnou automatickou klimatizaci a vyhřívaná přední sedadla. Kdo by si ale myslel, že standardní výbava bude chudá, ten se šeredně plete. Ve standardu se objeví například litá 16“ kola, manuální klimatizace, diodové denní svícení, asistent rozjezdu do kopce, kožený multifunkční volant nebo zadní parkovací čidla.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?