Hyundai dnes vydal ceník sportovně laděné třídvéřové verze modelu i20. S přízviskem Coupe a atraktivnějším designem stojí v základu 364.990 Kč.
To je nárůst o rovných 95 tisíc oproti klasické pětidvéřové verzi se základním motorem. Huyndai i20 Coupe nabídne dvě výbavy: Sport Plus a Sport Style. Pro každou výbavu je dostupný jen jeden benzínový motor, naftové jednotky pod kapotu Coupe nedostanete. Ve výbavě Sport Plus najdeme pod kapotou atmosféricky plněný čtyřválec o objemu 1.2i s výkonem 62 kW. Druhou alternativou je čtyřválec o objemu 1.4i o výkonu 74 kW, který se váže k výbavě Sport Style.
Za nejlépe vybavenou verzi Sport Style zaplatíte 399.990 korun a oproti verzi Sport Plus dostanete k dobru elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, samočinnou automatickou klimatizaci a vyhřívaná přední sedadla. Kdo by si ale myslel, že standardní výbava bude chudá, ten se šeredně plete. Ve standardu se objeví například litá 16“ kola, manuální klimatizace, diodové denní svícení, asistent rozjezdu do kopce, kožený multifunkční volant nebo zadní parkovací čidla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.